Ascom integrasjon
Følgende artikler forklarer hvordan man kobler en Ascom-server til en Tellucare-konto for å motta kamerahendelser fra Tellucare i Ascom-appen (Unite Axess). Konfigurasjonen av integrasjonen utføres av Ascom-personell, mens konfigurasjonen av kamerahendelsene utføres av helsepersonell. Hver av de følgende trinnene vil inkludere en guide samt informasjon om hvem den er beregnet for.
Hvordan sette opp
Trinn 1: Koble til en ny Ascom-server
Dette trinnet utføres av Ascom/Tellu Support.
Hvordan koble til en ny Ascom server
Trinn 2: Konfigurere alarmviderekobling fra Tellucare til Ascom
Dette trinnet utføres av Ascom/Tellu Support.
Hvordan konfigurere vidersending av alarmer fra Tellucare til Ascom
Trinn 3: Opprette en pasient/rom i Tellucare og knytte den til Ascom
Dette trinnet utføres av Ascom/Kunde.
Hvordan opprette pasient/rom i Tellucare og knytte til Ascom
Trinn 4: Bestille et nytt kamera
Dette trinnet utføres av Ascom/Kunde. Send bestillingen til support@tellu.no. Vennligst inkluder informasjon om kameramodell (Standard/Premium), om det er leasing eller kjøp, og om du trenger ekstra utstyr.
Trinn 5: Installere et nytt kamera
Dette trinnet utføres av Ascom/Kunde/Installasjon.
Montering, justering og testing av kamera ende-til-ende
Trinn 6: Legge til/fjerne kamera på en bruker i Tellucare
Dette trinnet utføres av Ascom/Kunde.
Slik legger du til og fjerner kamera fra en tjenestemottaker
Trinn 7: Legge til, fjerne og konfigurere hendelsesbasert tilsyn
Dette trinnet utføres av Ascom/Kunde.
Hendelsesbasert tilsyn (Kamera)
Trinn 8: Legge til/fjerne planlagt tilsyn
Dette trinnet utføres av Ascom/Kunde.
Hvordan konfigurere planlagt tilsyn
Trinn 9: Brannmur- og portkonfigurasjon
Dette trinnet utføres av IT-personell som er ansvarlig for det lokale nettverket som kameraet er tilkoblet.
Nettverkskrav og brannmurkonfigurasjon for Tellucare tilsyn
Trinn 10: Azure AD-konfigurasjon (hvis du bruker Azure AD)
Dette trinnet utføres av kundens IT-avdeling som er ansvarlig for Azure AD.
Adding an Azure AD Enterprise Application in TelluCare (EN)
Overvåkning og logging
Logger i Tellucare
Hvis du trenger å gå gjennom loggene til en tjenestemottaker/rom, forklarer denne artikkelen hvordan du får tilgang til og hvordan du bruker de forskjellige loggene. Loggene inkluderer hendelseslogg, alarmlogg og revisjonslogg.
Tekniske alarmer og abonnement
Dette trinnet utføres av kundens personell som ønsker å motta SMS eller e-poster når det er åpne tekniske alarmer på kameraene.
Troubleshooting
Camera troubleshooting and testing guide
Feilsøking av kameratilsyn